donderdag , 21 maart 2019

Home » Algemeen » Het verleden – De Toekomst; De Busselier
Het verleden – De Toekomst; De Busselier

Het verleden – De Toekomst; De Busselier

maart 22, 2014 3:26 pm by: A+ / A-

We deinen met de tijd mee.

Het internet winkelen heeft voor een nieuw (of oud) fenomeen gezorgd. Namelijk de BUSSELIER.

Geen winkeliers meer, maar een chauffeur (de “BUSSELIER”) die met een vriendelijke glimlach, die namens de internetwinkeliers zoals “Bol.com, Zalando, H&M, de Bijenkorf etc., de klanten aan de deur bedankt voor hun bestelling.

Wij als Subcontractors van PostNL, zijn blij, en danken de internetwinkeliers voor het vertrouwen. Met bij ons het besef dat wij de enige zijn in het internet-winkelen die wordt gezien door de klant aan de deur. Daar willen wij serieus mee omgaan en wij nemen deze verantwoordelijkheid op ons.

Deze meeste van deze “Busseliers” zijn ondernemers en zij willen ondernemen, meedenken en diensten toevoegen. Ze zijn de vertegenwoordigers van de internetwinkeliers!

Een goede winkelier verdient ook meer dan een slechte winkelier! Dat willen wij ook! PostNL werkt nu actief samen met een afvaardiging van deze “busseliers” om een dynamisch geheel te vormen met deze ondernemers.

De Cameleon spreekt.

Het verleden – De Toekomst; De Busselier Reviewed by on . We deinen met de tijd mee. Het internet winkelen heeft voor een nieuw (of oud) fenomeen gezorgd. Namelijk de BUSSELIER. Geen winkeliers meer, maar een chauffeur We deinen met de tijd mee. Het internet winkelen heeft voor een nieuw (of oud) fenomeen gezorgd. Namelijk de BUSSELIER. Geen winkeliers meer, maar een chauffeur Rating: 0