woensdag , 17 mei 2017

Onze bezorger

Uw pakketbezorger heeft u nodig. Waarom?

onze-bezorger

U heeft vast gemerkt, gehoord, gelezen dat uw pakketbezorger actie gevoerd heeft voor betere arbeidsvoorwaarden. Nu gaat PostNL Directie enkelen van ons, eruit gooien, als een (schrik/intimidatie) voorbeeld voor de rest. Met pure leugens over dat wij slechte bezorgers zouden zijn of dat wij onze collega’s zouden intimideren. Er is er maar 1 die intimideert en dat is PostNL. Zie de volgende links;    opzegging 20 8 2015

Op meerdere momenten heeft PostNL aangegeven dat zij geen stappen zouden gaan nemen tegen de actievoerders. Maar ja, wat is nieuw, PostNL komt al 2 jaar lang bijna geen afspraak die ze maken na.

PostNL interesseert zich niet voor haar bezorgers EN ook niet voor haar klanten (U).

Hierbij willen wij U, ONZE klant vragen, om uw ervaringen met ons werk te delen.





Kwaliteit van mijn pakketbezorger:
Cijfermatig

In woorden

Uw gegevens:


* Aan de hand van uw adres kunnen we uw pakketbezorger vinden

Mijn verhaal:

(*) deze velden zijn niet verplicht

Dit is een initiatief van de verenigde pakketbezorgers, wij zijn mensen en mensen kunnen een foutje maken. Wij weten dat we voor iedere klacht (1 op 1000) 999 pakketten goed afleveren. Deze klanten willen we graag aan het woord laten, een platform geven over hun eigen bezorger.Logo Tooltje

Wilt u extra korting op uw online aankopen? vraag uw bezorger naar de kortingscode voor ==>

Volg ons ook op facebooklike