zondag , 16 december 2018

Home » Algemeen » Wij komen zelf met oplossing voor onterechte klachten
Wij komen zelf met oplossing voor onterechte klachten

Wij komen zelf met oplossing voor onterechte klachten

februari 16, 2014 9:45 pm by: A+ / A-

We kennen het allemaal, we proberen zo goed mogelijk ons werk te doen en toch krijgen we klachten, terechte en onterechte.

We zijn mensen dus helemaal klachtenvrij werken is onmogelijk.

Binnenkort komen we met de tegenhanger van de klacht: De PLUIM voor de pakketbezorger.

Deze PLUIM is (net zoals SubcoPartners) je verzekeringspolis.

Heb je net zoveel pluimen als klachten kunnen we jou 200% effectiever verdedigen.

Hoe gaat het in z’n werk:

  • Er is een website www.onzebezorger.nl waar onze klanten naartoe kunnen gaan
  • Elke bezorger stopt kaartjes in de brievenbus tijdens het bezorgen van hun pakketten met info over de pluim die ze hun pakketbezorger kunnen geven
  • Klanten gaan naar deze website en geven hun gegevens door en wat ze van hun pakketbezorger vinden
  • Op basis van de postcode weten wij om welke bezorger het gaat
  • De pluimen worden in onze database ingevoerd, bewaard en op een bepaalde plek op onze website geplaatst worden
  • Indien een bezorger een probleem heeft met klachten, zal deze database geraadpleegd worden

Eindelijk weer zorgeloos bezorgen…..

Wij komen zelf met oplossing voor onterechte klachten Reviewed by on . We kennen het allemaal, we proberen zo goed mogelijk ons werk te doen en toch krijgen we klachten, terechte en onterechte. We zijn mensen dus helemaal klachtenv We kennen het allemaal, we proberen zo goed mogelijk ons werk te doen en toch krijgen we klachten, terechte en onterechte. We zijn mensen dus helemaal klachtenv Rating: 0